This is a register and data protection statement in accordance with the Lavem Personal Data Act (Sections 10 and 24) and the EU General Data Protection Regulation (GDPR). Prepared 08.04.2020. Last modified: 08.04.2020.
Tmi Lavem, Hämeenpuisto 25 33100 Tampere
lavem@lavem.fi
+358 44 0101 671
3. Name of the register
Customer register
The legal basis for the processing of personal data under the EU General Data Protection Regulation is
- the person's consent
The purpose of the processing of personal data is to communicate with customers, maintain a customer relationship and market.
The information to be stored in the register is: The name of the person address e-mail telephone number In addition, information about the ordered services and their changes, billing information, other information related to the customer relationship and the ordered services are stored. The data is kept for 5 years.
The information stored in the register is obtained from the customer e.g. Messages sent via web forms, e-mail, telephone, via social media services, contracts, customer meetings and other situations in which the customer discloses their information.
The information is not regularly disclosed to other parties. The information may be published to the extent agreed with the customer. Data may also be transferred by the controller outside the EU or the EEA. If you provide personal information to different parties, please indicate here the potential recipients or groups of recipients.
The register shall be handled with due care and the data processed by the information systems shall be adequately protected. When registry information is stored on Internet servers, the physical and digital security of their hardware is adequately addressed. The controller shall ensure that the data stored, as well as the access rights to the servers and other information critical to the security of personal data, are treated confidentially and only by the employees whose job description it includes.
Every person in the register has the right to check the information stored in the register and to request the correction of any incorrect information or the completion of incomplete information. If a person wishes to check the data stored about him or her or request a correction, the request must be sent in writing to the data controller. If necessary, the controller may ask the applicant to prove his or her identity. The controller will respond to the customer within the timeframe set out in the EU Data Protection Regulation (generally within one month).
A person in the register has the right to request the removal of his or her personal data from the register ("the right to be forgotten"). Data subjects also have other rights under the EU's general data protection regulation, such as restrictions on the processing of personal data in certain situations. Requests must be sent in writing to the controller. If necessary, the controller may ask the applicant to prove his or her identity. The controller will respond to the customer within the timeframe set out in the EU Data Protection Regulation (generally within one month).
Stardogs
Hämeenpuisto 25
33100 Tampere
044 0101 671
stardogs@stardogs,fi
stardogs.fi
3163647-4
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 4.5.2020 alkaen.
Verkkokauppa
Stardogs
Hämeenpuisto 25
33100 Tampere
044 0101 671
stardogs@stardogs,fi
stardogs.fi
3163647-4
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Maksupalveluna toimii Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu, verkkopankkimaksut sekä mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ehdot. Pääset lukemaan Checkout maksupalvelun ehdot tästä. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Stardogs yleiset ehdot.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Stardogs
Hämeenpuisto 25
33100 Tampere
044 0101 671
stardogs@stardogs,fi
stardogs.fi
3163647-4
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen.
Varastotuotteet
Varastotuotteet lähetetään yleensä 72 tunnin sisällä arkipäivisin, toimituksen kesto riippuu valitsemastasi toimitustavasta ja toimittajasta. Mikäli toimituksen lähettäminen viivästyy, asiasta ilmoitetaan sähköpostitse. Tuotteet myydään suoraan heti-varastosta, ellei tuotetiedoissa toisin mainita. Varaamme oikeuden loppuunmyyntiin, inhimillisiin saldovirheisiin sekä hintavirheisiin. Mikäli tilaamiesi tuotteiden suhteen ilmenee jokin poikkeama, otamme pikimmiten yhteyttä sähköpostitse.
Tilaus-toimitus tuote ja ennakkotilaustuote
Tilaus-toimitus tuotteiden ja ennakkotilaustuotteiden noin toimitusaika on määritelty tuotetiedoissa. Tilaus on aina sitova eikä tehtyä tilausta voida perua tai tuotetta vaihtaa toiseen tuotteeseen.
Mittatilaustuote
Mittatilaustuotteet valmistetaan käsityönä asiakasta varten ja niiden noin toimitusaika on määritetty tuotetiedoissa.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Palautusehdot
Noudatamme Kuluttajasuojalain etäkaupan 6. luvun (13.6.2014) ehtoja. Käyttämättömille tuotteille on 14 vuorokauden palautusoikeus, poislukien tilaus-toimitus tuotteet, mittatilaustuotteet sekä intiimituotteet (korvakorut, alusvaatteet, ym.).
Palautuskulu
Palautus on ilmainen, kun tilauksen loppusumma palautuksen jälkeen on yli 100 euroa. Muussa tapauksessa vähennämme palautettavasta summasta palautusmaksun 9,90€ (1.9.2023). Palautuskulu on tilauskohtainen.
Vaihto toiseen kokoon tai tuotteeseen on mahdollista saatavuustilanteen rajoissa. Tästä tulee sopia erikseen sähköpostitse.
Noutamatta jääneistä paketeista veloitamme kaksinkertaisen palautuskulun 19,80€/tilaus.
Huolenpitovelvollisuus
Tuotteeseen on oikeus tutustua rauhassa kotona ja asiakkaalla on velvollisuus pitää huolta tuotteesta, tuotetta ei saa ottaa käyttöön siihen tutustuessaan. Palautettavan tuotteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen. Palauta tuotteet ensisijaisesti niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Tarkistamme palautuksena tulleiden tuotteiden kunnon, ennen tuotteen hinnan takaisinmaksua.
Tekstiileissä veloitetaan 100% arvonalennus, mikäli tuotteesta on poistettu hintalappu, tuote on tahraantunut, rikkoontunut tai jos tuote on pesty ennen palautusta. Ohjeiden vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä eikä tuotetta palauteta takaisin asiakkaalle. Jos palautettua tuotetta on vastoin asiakkaan huolenpitovelvollisuutta käytetty, asiakkaalta peritään 100% arvonalennusta tuotteen hinnasta, toimituskulut sekä palautuskulut.
Tuotteiden hygieenisyyden turvaamiseksi avattua hygieniatuotetta ei voi palauttaa (Kuluttajansuojalaki: 6 luku, 16 §). Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi epilaattorit, partakoneet, ihokarvatrimmerit, hiustenhoitolaitteet ja kotiparturi, sähköhammasharjat ja suuhygienialaitteet, kuume- ja verenpainemittarit.
Käsittele tuotteita varoen ennen ostopäätöksen tekemistä. Lisätietoja kuluttajan oikeuksista verkkokaupassa saat kuluttajaviraston sivuilta.
Varastotuotteet
Varastotuotteillamme on 14 vuorokauden palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta.
Tilaus-toimitus tuote ja ennakkotilaustuote
Erikseen asiakasta varten tavarantoimittajilta tilattavilla tilaustuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Kiitos ymmärryksestä!
Mittatilaustuote
Mittatilaustuotteet valmistetaan käsityönä asiakasta varten ja niiden noin toimitusaika on määritetty tuotetiedoissa. Mittatilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta (kuluttajansuojalaki 16§). Omilla mitoilla tilattua ja valmistettua tuotetta ei voida vaihtaa eikä palauttaa.
Poikkeustuotteet
Kuluttajansuojalaissa määritetyillä poikkeustuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta, kuten intiimituotteilla (alusasut, korvakorut, ym.)
Right of withdrawal
You have the right to cancel this agreement within 14 days without giving any reason. The withdrawal period ends within 14 days starting from the day you received the last shipment, or in the case of downloadable products, from the moment you received the order.
In order to exercise the right of withdrawal, you must notify us of your decision to cancel the agreement in an unambiguous way (for example, by mail or by email). You can also use our printable return form, but its use is not mandatory.
To comply with the deadline for withdrawal, it is sufficient that you submit your notice of cancellation before the end of the withdrawal period.
Effects of withdrawal
If you withdraw from this contract, we shall reimburse to you all payments received from you, including the costs of delivery (with the exception of the supplementary costs resulting from your choice of a type of delivery other than the least expensive type of standard delivery offered by us), without undue delay and in any event not later than 14 days from the day on which we are informed about your decision to withdraw from this contract. We will carry out such reimbursement using the same means of payment as you used for the initial transaction, unless you have expressly agreed otherwise; in any event, you will not incur any fees as a result of such reimbursement.
You must return the goods without delay and no later than 14 days after informing us about your decision to withdraw from the contract. The deadline is met if you send back the goods before the period of 14 days has expired.
You are only responsible for the kind of value decrease of the goods that did not result from treatment that is required for determining the nature, properties and functionality of the goods.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Näin palautat
Toimituksen mukana on aina PALAUTUSLOMAKE, jonka avulla palauttaminen on helppoa. Olethan tarkka, mitä palautat! Jos haluat palauttaa tuotteen reklamaationa tai vaihdosta on sovittu sähköpostitse, laitathan palautuspakettiin esim. pienen lapun, jossa maininta erikoistilanteesta, ettei se jää huomaamatta.
1. Varmista, että tuotteesi on palautettavissa.
2. Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen tai vastaavaan. Emme vastaa huonosti pakatuista palautuksista.
3. Täytä toimituksen mukana tullut palautuslomake ja liitä se mukaan palautukseen.
4. Lähetä meille sähköpostia tai ole meihin puhelimella yhteydessä, niin lähetämme sinulle palautusta varten lähetystunnuksen. Liitä tämä lähetystunnus paketin päälle.
5. Jätä palautus ASIAKASPALAUTUKSENA lähimpään Postin/Matkahuollon/PostNordin toimipisteeseen.
Kauppanimi: Lavemia Finland Oy
Palautusosoite:
Lavemia Finland Oy
Hämeenpuisto 25
33210 Tampere
puhelin +358 44 0101 671
Käsittelemme palautuksesi nopeasti ja hyvitämme tapahtuman automaattisesti Checkout -maksupalvelun kautta.
Pankkikortti, luottokortit, verkkomaksu: summa palautetaan kortille/tilille.
Lasku tai osamaksu: summa hyvitetään laskussasi. Saat uuden laskun ja eräpäivän Checkoutista.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.